Obsługa biura handlowego, marketing
 Do zadań modułu należy 
ewidencjonowanie i śledzenie kompletnej ścieżki realizacji zamówień klienta. Moduł zawiera szereg ewidencji 
począwszy od zapytań ofertowych, poprzez zamówienia klientów, przygotowania planów produkcji aż po realizację 
tych zamówień i fakturowanie. Istnieją dwa modele działania systemu sprzedaży. Pierwszy ukierunkowany na 
kompleksową obsługę odbiorcy, w skład którego wchodzi ewidencja umów i kontraktów okresowych gdzie mamy możliwość 
ewidencjonowania szeregu dokumentów towarzyszących realizacji transakcji. Drugi model ukierunkowany jest na 
szybką sprzedaż, gdzie nacisk położony jest na szybką realizację zamówienia klienta, a także poprzez współpracę z 
obsługą magazynu, dokładną identyfikacje wydawanego towaru i szybkie przygotowanie wysyłki. Moduł współpracuje ze 
specjalnym modułem, komunikacyjnym pozwalającym na kierowanie dużej ilości dokumentacji przychodzącej i 
wychodzącej drogą elektroniczną poprzez sieć internet.