Obsługa biura handlowego, marketing
Do zadań modułu należy
ewidencjonowanie i śledzenie kompletnej ścieżki realizacji zamówień klienta. Moduł zawiera szereg ewidencji
począwszy od zapytań ofertowych, poprzez zamówienia klientów, przygotowania planów produkcji aż po realizację
tych zamówień i fakturowanie. Istnieją dwa modele działania systemu sprzedaży. Pierwszy ukierunkowany na
kompleksową obsługę odbiorcy, w skład którego wchodzi ewidencja umów i kontraktów okresowych gdzie mamy możliwość
ewidencjonowania szeregu dokumentów towarzyszących realizacji transakcji. Drugi model ukierunkowany jest na
szybką sprzedaż, gdzie nacisk położony jest na szybką realizację zamówienia klienta, a także poprzez współpracę z
obsługą magazynu, dokładną identyfikacje wydawanego towaru i szybkie przygotowanie wysyłki. Moduł współpracuje ze
specjalnym modułem, komunikacyjnym pozwalającym na kierowanie dużej ilości dokumentacji przychodzącej i
wychodzącej drogą elektroniczną poprzez sieć internet.