Controlling - szczegółowa funkcjonalność
- Definiowana struktura budżetu
- Hierarchiczne struktury składników i komórek
- Integracja budżetu z systemem finansowym
- Budżetowanie w układzie miesięczny, kwartalnym i rocznym
- Budżetowanie z uwzględnieniem zaangażowania i wykonania
- Ewidencja umów i zamówień z dostawcami
- Możliwość wprowadzania danych dotyczących planu dla poszczególnych użytkowników
- Planowanie poprzez ewidencje dokumentacji źródłowej tworzącej plan
- Bezpośredni dostępny do informacji dla poszczególnych osób odpowiedzialnych za elementy budżetowane
- Możliwość nadawania uprawnień do elementów budżetu dla poszczególnych użytkowników
- Ewidencja zapotrzebowań
- Kontrola budżetowa wydatków
- Parametryzowane analizy
- Uszczegóławianie i dostęp do dokumentów źródłowych dotyczących planu
- Uszczegóławianie i dostęp do dokumentów źródłowych dotyczących wykonania
- Uszczegóławianie i dostęp do dokumentów źródłowych dotyczących zaangażowania
- Sprawozdania z wykonania wg wymogów ustawowych
- Możliwość sporządzania sprawozdań wg wymagań użytkowników
|