CRM
Mechanizmy CRM systemu Perfect-Ekspert ERP stanowią wsparcie informatyczne w zakresie zarządzania
relacjami z klientem. Zapewniają aktywizację sprzedaży, sprawny marketing, pozyskiwanie nowych
klientów, tworzenie programów lojalnościowych. Historia kontaktów z klientami, ich dane, preferencje
gromadzone w bazie systemu stanowią bezcenne źródło informacji.
Moduł Obsługi Klienta
- Ewidencja korespondencji z podziałem na wychodzącą i przychodzącą
- Podział na typy korespondencji
- Dekretacja korespondencji poprzez elektroniczny obieg dokumentów
- Ewidencja kontaktów z możliwością przypisania osób zarówno ze strony kontrahenta jak i przedsiębiorstwa
- Możliwość automatycznego generowania notatek na podstawie kontaktu
- Ewidencja i emisja notatek
- Obsługa spraw z możliwością przypisania osoby prowadzącej sprawę
- Możliwość przypisania dokumentu do danej sprawy
- Ewidencja zapytań ofertowych
- Możliwość rejestracji zapytania ofertowego w oparciu o korespondencję przychodzącą
- Możliwość rejestracji przedmiotu zapytania ofertowego w oparciu o zdefiniowany katalog asortymentów
(usług, wyrobów, materiałów, towarów handlowych itp.)
- Możliwość rejestracji przedmiotu zapytania ofertowego w oparciu o grupę asortymentową bez konieczności
zakładania pozycji w katalogu asortymentów (wyrób, którego nie mamy w swojej ofercie a o który pyta klient)
- Automatyczne generowanie spraw dla każdego zapytania ofertowego
- Monitorowanie stanu realizacji zapytania ofertowego poprzez:
- dostęp do historii dokumentu
- informację o stanie obiegu dokumentów (jeżeli jest wdrożony elektroniczny obieg dokumentów)
- status dokumentów (w analizie, przyjęte, rezygnacja ze złożenia oferty
- Obsługa ofert
- Możliwość rejestracji oferty w oparciu o zapytanie ofertowe.
- Rejestracja przedmiotu oferty z wykorzystaniem cenników zdefiniowanych w przedsiębiorstwie
- Możliwość określania cenników i algorytmów do wyliczania cen sprzedaży
- Tworzenie kalkulacji cen dla przedmiotu oferty
- Możliwość rejestracji w walucie
- Możliwość wprowadzania warunków handlowych ustalanych z kontrahentem
- Powiązanie oferty z dokumentami niezbędnymi do złożenia oferty np. KRS
- Tworzenie nowych wersji oferty z zachowaniem numeru oferty i informacjami zawartymi w poprzedniej wersji
oferty
- Kopiowanie ofert z automatycznym nadaniem nowego numeru oferty i wyborem kontrahenta
- Możliwość powiązania oferty z wersją budżetu (jeżeli jest wdrożony system budżetowania)
- Możliwość określania wyniku oferty
- Monitorowanie stanu realizacji oferty poprzez dostęp do historii dokumentu
- Obsługa zamówień od odbiorcy
- Możliwość rejestracji zamówienia w oparciu o ofertę, umowę
- Monitorowanie wiarygodności klienta poprzez dostęp do informacji o stanie zadłużenia klienta
- Obsługa potwierdzeń zamówień
- Możliwość rejestracji potwierdzenia w oparciu o korespondencję / ofertę / zamówienie / umowę
- Monitorowanie wiarygodności klienta poprzez sprawdzanie stanu zadłużenia klienta
- Identyfikacja zamawiającego / odbiorcy / płatnika
- Możliwości określania miejsc odbioru
- Możliwość rejestracji w walucie
- Automatyczne tworzenie transz potwierdzeń zamówień z możliwością ręcznej korekty ilości i terminów
potwierdzenia
- Monitorowanie stanu realizacji potwierdzenia
- Automatyczne tworzenie planów zapotrzebowań na wybory (na podstawie potwierdzeń zamówień). Plany w
dowolnych okresach czasowych
- Obsługa umów z odbiorcami
- Powiązanie umów z odbiorcami z umowami podwykonawców
- Rejestracja aneksów do umów z odbiorcami
- Umowa jako warunki handlowe ustalone z kontrahentem (tworzenie indywidualnych cen dla kontrahenta,
przypisanie cennika dla kontrahenta, ustalenie rabatów obowiązujących dla kontrahenta w zależności od grupy
rabatowej do której jest przypisany asortyment)
- Możliwość przypisania do umowy osób prowadzących zarówno ze strony kontrahenta jak i przedsiębiorstwa
- Możliwość tworzenia specyfikacji materiałowej do umowy / pozycji umowy z uwzględnieniem ilości
potrzebnej do wykonania np. usługi / wyrobu
- Możliwość łączenia umowy z budżetem, tworzenie budżetu w oparciu o wersję budżetu
- Możliwość sprawdzanie wykonania budżetu