Junisoftex - systemy wspomagania zarz±dzania 
  Usługi Praca Kontakt Klienci Perfect Expert/ERP Perfect Expert/UMG Perfect Expert/MEDIA Perfect Expert/HR Moduły Specjalizowane Cennik  


 CRM

Mechanizmy CRM systemu Perfect-Ekspert ERP stanowią wsparcie informatyczne w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Zapewniają aktywizację sprzedaży, sprawny marketing, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie programów lojalnościowych. Historia kontaktów z klientami, ich dane, preferencje gromadzone w bazie systemu stanowią bezcenne źródło informacji.

Moduł Obsługi Klienta

  • Ewidencja korespondencji z podziałem na wychodzącą i przychodzącą
  • Podział na typy korespondencji
  • Dekretacja korespondencji poprzez elektroniczny obieg dokumentów
  • Ewidencja kontaktów z możliwością przypisania osób zarówno ze strony kontrahenta jak i przedsiębiorstwa
  • Możliwość automatycznego generowania notatek na podstawie kontaktu
  • Ewidencja i emisja notatek
  • Obsługa spraw z możliwością przypisania osoby prowadzącej sprawę
  • Możliwość przypisania dokumentu do danej sprawy
  • Ewidencja zapytań ofertowych
  • Możliwość rejestracji zapytania ofertowego w oparciu o korespondencję przychodzącą
  • Możliwość rejestracji przedmiotu zapytania ofertowego w oparciu o zdefiniowany katalog asortymentów (usług, wyrobów, materiałów, towarów handlowych itp.)
  • Możliwość rejestracji przedmiotu zapytania ofertowego w oparciu o grupę asortymentową bez konieczności zakładania pozycji w katalogu asortymentów (wyrób, którego nie mamy w swojej ofercie a o który pyta klient)
  • Automatyczne generowanie spraw dla każdego zapytania ofertowego
  • Monitorowanie stanu realizacji zapytania ofertowego poprzez:
  • dostęp do historii dokumentu
  • informację o stanie obiegu dokumentów (jeżeli jest wdrożony elektroniczny obieg dokumentów)
  • status dokumentów (w analizie, przyjęte, rezygnacja ze złożenia oferty
  • Obsługa ofert
  • Możliwość rejestracji oferty w oparciu o zapytanie ofertowe.
  • Rejestracja przedmiotu oferty z wykorzystaniem cenników zdefiniowanych w przedsiębiorstwie
  • Możliwość określania cenników i algorytmów do wyliczania cen sprzedaży
  • Tworzenie kalkulacji cen dla przedmiotu oferty
  • Możliwość rejestracji w walucie
  • Możliwość wprowadzania warunków handlowych ustalanych z kontrahentem
  • Powiązanie oferty z dokumentami niezbędnymi do złożenia oferty np. KRS
  • Tworzenie nowych wersji oferty z zachowaniem numeru oferty i informacjami zawartymi w poprzedniej wersji oferty
  • Kopiowanie ofert z automatycznym nadaniem nowego numeru oferty i wyborem kontrahenta
  • Możliwość powiązania oferty z wersją budżetu (jeżeli jest wdrożony system budżetowania)
  • Możliwość określania wyniku oferty
  • Monitorowanie stanu realizacji oferty poprzez dostęp do historii dokumentu
  • Obsługa zamówień od odbiorcy
  • Możliwość rejestracji zamówienia w oparciu o ofertę, umowę
  • Monitorowanie wiarygodności klienta poprzez dostęp do informacji o stanie zadłużenia klienta
  • Obsługa potwierdzeń zamówień
  • Możliwość rejestracji potwierdzenia w oparciu o korespondencję / ofertę / zamówienie / umowę
  • Monitorowanie wiarygodności klienta poprzez sprawdzanie stanu zadłużenia klienta
  • Identyfikacja zamawiającego / odbiorcy / płatnika
  • Możliwości określania miejsc odbioru
  • Możliwość rejestracji w walucie
  • Automatyczne tworzenie transz potwierdzeń zamówień z możliwością ręcznej korekty ilości i terminów potwierdzenia
  • Monitorowanie stanu realizacji potwierdzenia
  • Automatyczne tworzenie planów zapotrzebowań na wybory (na podstawie potwierdzeń zamówień). Plany w dowolnych okresach czasowych
  • Obsługa umów z odbiorcami
  • Powiązanie umów z odbiorcami z umowami podwykonawców
  • Rejestracja aneksów do umów z odbiorcami
  • Umowa jako warunki handlowe ustalone z kontrahentem (tworzenie indywidualnych cen dla kontrahenta, przypisanie cennika dla kontrahenta, ustalenie rabatów obowiązujących dla kontrahenta w zależności od grupy rabatowej do której jest przypisany asortyment)
  • Możliwość przypisania do umowy osób prowadzących zarówno ze strony kontrahenta jak i przedsiębiorstwa
  • Możliwość tworzenia specyfikacji materiałowej do umowy / pozycji umowy z uwzględnieniem ilości potrzebnej do wykonania np. usługi / wyrobu
  • Możliwość łączenia umowy z budżetem, tworzenie budżetu w oparciu o wersję budżetu
  • Możliwość sprawdzanie wykonania budżetu